سایبان مغازه منصف

سایبان مغازه ها به دلایل زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. حفاظت از نمایشگرها، کنترل گرما در تابستان و جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب، فراهم آوردن فضای بیرون برای مشتریان در محیطی دلپذیر و محافظت از اموال در برابر بارندگی از جمله وظایف یک سایبان مغازه است.

اکثر سایبان های مغازه نیاز به جمع شدن دارند. برای این مورد تمهیداتی وجود دارد که با استفاده از روکش های پارچه ای، محفظه جمع شونده، بازوهای قابل کشش و … پارچه را به داخل و بیرون جمع کرده یا باز می نماید. بازوها به معنای واقعی کلمه یک موقعیت عمودی یا افقی را برای پرده ها ایجاد می نمایند. این نوع سایبان های مغازه، نوعی سایبان سنتی هستند که در لندن و دیگر شهرها استفاده می شوند و گاها نیز حالت دکوری دارند. به عبارت دیگر می توان بیان داشت که خرید سایبان مغازه یک راه حل مناسب برای محافظت از اموال در برابر آب و هوا متغیر در یک مغازه شلوغ است. البته سایبان ها می توانند برای زیبایی، امور تبلیغاتی و ایجاد فضای خنک و مطبوع برای مشتریان نیز مورد استفاده قرار گیرند.

سایبان مغازه

سایبان مغازه می تواند یک گزینه عالی برای تبلیغات باشد:

یکی از بزرگترین جذابیت ها در استفاده از سایبان بزرگ این است که کسب و کار خود را از طریق چاپ لوگوهای شرکت و نوشتن روی پارچه بزرگ آن گسترش دهید تا برای همه در خیابان قابل مشاهده باشد. امروزه شرکت های تبلیغاتی می توانند خدمات چاپ کامل یا تابلو نویسی روی انواع پارچه ارائه دهند تا به پیشرفت کسب و کار شما کمک کنند. نورپردازی دقیق نیز باعث می شود پیام و نام تجاری شما در طول سال، همچنین روزها و شب دیده شود.

شرکت های نام آشنا در زمینه تولید سایبان مغازه امروزه انواع سیستم های سایبان جمع شونده را ارائه می دهند که در آن طراحی به طور خاص بر اساس سلیقه کاربر انجام شده است. پروفیل های جلویی کاملاً صاف روی سیستم های سایه بان که برای نمای بالای ویترین طراحی شده اند قرار می گیرند. این کار به این معنی است که وقتی سایه بان جمع می شود، هیچ مدرکی از وجود آن مشاهده نمی شود.

سایبان مغازه چیست
سایبان مغازه چیست

سایبان مغازه چیست؟

اگرچه در سطح ابتدایی این اصطلاحات دارای معنی قابل درکی هستند که به یک وسیله برای ایجاد سایه دلالت می نماید اما به صورت کلی می توان بیان داشت، معمولاً سایبان برای پنجره یا دری جهت محافظت از آن در برابر آفتاب و باران مورد استفاده قرار می گیرد که از نظر ساختاری مستقل از یک ساختمان است. آنها در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند، برخی از آنها جمع می شوند و برخی دیگر به طور دائمی بر روی ساختمان مد نظر شما نصب می گردند. تفاوت بارز بین این دو در این است که سایبان ها با پارچه ای که روی یک قاب سبک متصل شده است کاملاً به یک مغازه متصل شده است، اما در حالت دیگر، یک سایبان دارای نرده ها یا پایه هایی است که به طور معمول در دو طرف ۀن قرار گرفته و از آن پشتیبانی می کنند. این سایه بان ها را می توان به راحتی جابجا نمود.

اگر شما نیز قصد خرید سایبان مغازه را دارید اما از طرح ها و مدل های متفاوتی که در بازار وجود دارد، سردرگم می باشید لازم است تا چک لیست زیر را همراه خود داشته باشید.

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *